tiempjuh-op-skivakantie.reismee.nl

SkiVakantie

DAG 1

snel,Timo,Colin,Axel,Michael pak jullie koffers in we gaan

oh nee wat moet ik allemaal meenemen in ieder geval mijn nerf want dan kunnen we in de sneeuw oorlog spelen, Axel,Michael nemen jullie ook je nerf mee ik namelijk wel want je kan daar goed in de sneeuw oorlogje spelen,is goed Tiemp dan nemen wij onze geweren ook mee om te spelen PS: daar hadden we geen tijd voor want we gingen alleen maar skien xD

onder weg

we zaten echt heel vaak in file´s dat was minder maar we hadden eens een keer bij de bingo mini TV´s gewonnen en die kan je een de hoofdleuning vast maken en konden we lekker films kunnen kijken en verveelden we ons niet erg


DAG 2

we waren er pas rond de 4 uur dus we konden niet skien want dat was dan geldverspilling dus was het meer buiten met de slee naar beneden glijden want ons huisje lag op een oude zwarte piste die gesloten was wegens te weinig klanten of zoiets in de avond zochten we een restaurant waar we konden eten maar waar we normaal aten was vol dus moesten we ergens anders heen en daar was het eten ook best wel lekker


DAG 3

Timo wakker worden...Timo wakker worden!...Timo wakker worden!!...Timo wakker wordeeeeeeeeen!!!!!!!

zo werd ik wakker

ik ben namelijk een echte slaapkop...over wakker gemaakt worden hebben jullie ook dat als je wakker gemaakt word zo lekker ligt en als dat als je niet wakker gemaakt word dat je niet zo lekker ligt dat is echt stom altijd tenminste dat heb ik altijd


DAG 4


wakker worden Timo we gaan skien, nog heel even mam, nee u , maar ik wil nog even slapen , vooruit dan maar nog 1 minuutje en dan moet je er direct uit anders mag je niet meer langer slapen, oke mam,-1 min. later- Timo nu uit bed , ja mam, en snel een beetje,


NA HET ETEN:

snel skibroek aan handschoenen- KP muts en je sjaal zoeken, ik heb ze al mam -later als iedereen klaar is met de spullen zoeken en de slees in de bussen heeft gedaan zijn we onderweg naar de piste- en ,passen de skischoenen, ja, ze passen en zitten goed, mooi dan moeten we nu de ski´s passen moet je nu ff meten hoe lang je bent want de ski´s moeten ongeveer even lang zijn als jou later als we op de piste zijn hoef ik alleen in te komen en dan kan ik prima skien (heel goed zelfs) maar in je eentje skien is niet leuk dus ik ging mijn broertjes helpen leren skien eerst axel en daarna michael omdat axel eigenwijs was omdat hij gedist door mij is omdat hij zei wij kunnen wel skien want skien is heel makkelijk want ik weet al dat pizzapunt remmen is. ja maar dat betekent niet dat je het meteen kan hoor- en zo ging het maar door en dat was echt stom omdat ik wel wist dat ik gelijk had en hij zei dat hij gelijk had en omdat hij dat elke keer zei begon erg irritant te worden en bijna elke avond hadden we arrow gekeken op de TV die we daar hadden (een kleine TV maar beter dan de vorige die we hadden want dat was zo´n ouderwets TVtje)


DAG 5

was bijna hetzelfde als gisteren alleen toen was er een andere blauwe piste open dus die gingen we proberen en die was iets moeilijker dan de blauwe-leerpiste want er waren allemaal schansen middenin waar we omheen moesten en opgegevenmoment ging axel verkeerd om de schans en viel hij en toen moest hij huilen en toen ging ik voor hem staan zodat de andere mensen mij zagen want axel lag in de sneeuw en iets later kwam onze opa langs skien en hielp axel want ik kon dat niet.


DAG 6

jongens ik weet niet of we wel gaan skien want het sneeuwt erg hard en dan is skien niet fijn - iets later hebben de volwassene beslist dat we niet gaan skien dus gingen we sleen en we hadden afgesproken om met de geweren oorlogje te spelen maar ze wouden perse sleen en toen moesten we boodschappen en toen we daarmee klaar waren herrinerde we dat we hadden afgesproken dat we een iglo gingen bouwen eerst deden alleen ik en axel het en later hielp michael mee en later michael en daarna colin maar later stopte michael en ging naar binnen en toen het bijna avond was zei colin: dit krijgen we nooit af en begon zelf een muurte te bouden en zij dat dat was voor een sneeuwballen gevecht maar die kwam ook niet af en de iglo ook niet


DAG 7

Timo pak je spullen in want we gaan zo- later toen we dat hadden gedaan- heeft iedereen zijn spullen want dan kunnen we gaan zet maar een dvdtje aan en dan kunnen we gaan - we keken toen: legends of the guardians - dat was iests met uilen die uit hun nest gevallen waren en door andere uilen meegepikt waren en dat bleken soldaten te zijn en brachten ze naar een speciale plek en verraadde een uil zijn broertje en waren ze op zoek naar de guardians en die vonden ze en het broertje werd weer goed en ging dood maar voor de rest liep hij goed af


dit was mijn reis vonden jullie het nou leuk dan heb je een probleem want het was een werkstuk voor school en dus maak ik dit maar 1 keer

toedeloe/




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!